Υστερία για τη νίκη
Ο Τζος χρειάζεται ένα θαύμα, ο Μπράις είναι έξω από το στοιχείο του και η πίεση εξωθεί τον Έιτζεϊ στα όριά του για τη δεύτερη θέση στην κατάταξη.