Διπλοί βαθμοί και προδοσία
Διπλοί πόντοι πυροδοτούν ολομέτωπο πόλεμο μεταξύ Έιτζεϊ, Μπράις και του απελπισμένου Τζος. Η ένταση κορυφώνεται, κάθε οδηγός παλεύει για το τρόπαιο.