Ο Μπράις γλιστράει, η Μίγκαν νικάει
Η Μίγκαν αφήνει το στίγμα της σε κούρσα, ενώ ο Έιτζεϊ απογειώνεται χωρίς τον Μάντι. Ο Μπράις παλεύει για την πρωτιά, όμως στο πλάι σκάει μύτη ο Τζος.