Παίζει βρόμικα
Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται και ο Έιτζεϊ τα βάζει με όλους. Πιθανός αποκλεισμός πυροδοτεί χάος και οι κατηγορίες για βρόμικο παιχνίδι φέρνουν εντάσεις.