Νέοι και ριψοκίνδυνοι
Η έχθρα των Έιτζεϊ και Μπράις εντείνεται ενώ ο Τζος είναι σε απόγνωση. Η ζωή του Έιτζεϊ βρίσκεται στο επίκεντρο όταν αποκαλύπτεται ο χωρισμός του.