Ο Μάικ Μπρούερ και η γυναίκα του Μισέλ σε νέα περιπέτεια πιο κοντά στο σπίτι τους. Μοιράζονται στιγμές της ζωής τους στο νέο συνεργείο στο Γουόργουικ.