Ο Μάικ αγοράζει ένα άθλιο αμάξι σε πλειστηριασμό. Μια BMW M3 γίνεται εφιάλτης και ο Μάικ προσπαθεί να πουλήσει το Stig ως ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο.