Ο Μάικ Μπρούερ δοκιμάζει την αγορά με ένα φορτηγάκι. Η κυρία Μπρούερ σχεδιάζει επέκταση, και το συνεργείο αναλαμβάνει την επισκευή μοντέλου του 1980.