Ο Μάικ αναπολεί τα περασμένα. Βρίσκει αμάξι στον μπαμπά και την αδελφή του και με τη μαμά του Ρίτσαρντ Χάμοντ πουλά ένα MX5 για φιλανθρωπικό σκοπό.