Ο Μάικ πάει στην Πολωνία για ν' αποφύγει τον βαρύ βρετανικό "Φόρο Πόρσε". Βγάζει κέρδος από ένα άθλιο Peugeot και κυνηγά μια ευκαιρία στο Σάντα Ποντ.