Ο Μάικ ανταλλάσσει κλασικό Citroen με ένα Jag F-Type. Σε πλειστηριασμό κλασικών οχημάτων εκτιμά την αγορά και δοκιμάζει την τύχη του στο μπόουλινγκ.