Παίζοντας με τη φωτιά
Το ραντεβού της Βικτόρια την αιφνιδιάζει. Η Άμπερ καταλήγει στη φυλακή με το ταίρι της. Η Μόνικα επιλέγει το επόμενο ταίρι ανάμεσα σε δύο υποψήφιους.