Ερωτική αποτυχία
Μετά το ρομαντικό διπλό ραντεβού Άμπερ και Βικτόρια αμφισβητούν τις σχέσεις τους. Η Σάρα ζητά απαντήσεις από τον Ιτζέι. Η Μόνικα έχει αμφιβολίες.