Να πέσει φωτιά
Η Μόνικα πηγαίνει στο Σάο Πάολο για να βρει τον ιδανικό άντρα. Η Άμπερ αναζητά τον έρωτα στο Δουβλίνο. Ο θλιμμένος Χάρολντ πηγαίνει στη Σιγκαπούρη.