Πάθος και φλόγα
Το πρώτο ραντεβού των Άμπερ και Κίβαν δεν πάει καλά. Το ραντεβού του Χάρολντ είναι απογοητευτικό. Η Μόνικα συζητά με τη Λουίζα το πρώτο ραντεβού.