Οι φλόγες φουντώνουν
Η Καταρίνα συμβουλεύει τη Βικτόρια να σκεφτεί το μέλλον. Η σχέση της Μόνικα με τον Μπερνάντο σκαλώνει. Η Άμπερ σε ρομαντική απόδραση με τον Κίβαν.