Βάπτισμα του πυρός
Ο πρόσφατος χωρισμός του Ιτζέι ανησυχεί τη μαμά της Σάρα. Η φίλη της Άμπερ ανακρίνει τον Χάρολντ στο βραδινό. Ο Κίβαν βάζει στοίχημα με την Άμπερ.