Μεταμόσχευση σε Lincoln Continental του '66
Για να επισκευάσει μια Lincoln του '66, ο Τόνι τοποθετεί μια μοντέρνα μηχανή LS. Ακόμα, οι φίλοι δίνουν νέα ζωή σε ένα Smart του 2008.