Το αληθινό πνεύμα ενός Triumph του '76
Ένα πρόχειρα επισκευασμένο Jeep του 2020 "φοράει" μηχανή 20 χρόνων. Ο Τόνι και το συνεργείο θα το επαναφέρουν στη ζωή με κλασικά ανταλλακτικά.