Liberty Bel Air
Ένα Bel Air του 1953 με ταραγμένο παρελθόν περιμένει επισκευή. Ένα Ford Bronco του '67 φτάνει για σέρβις αλλά τελικά απαιτεί αντικατάσταση μηχανής.