Cherokee του '80 από τη μάντρα
Ένα Cherokee Chief θα γίνει το μέσο μεταφοράς μερικών τριχωτών φίλων. Στο μεταξύ ένα Ford Torino επισκευάζεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη.