Ρετρό Wrangler του '92
Ο Τόνι βρίσκει ένα Jeep του 1992 στην άκρη του δρόμου και το αφήνει εκτός μάντρας. Το συνεργείο βοηθά έναν εγγονό να επισκευάσει ένα Firedome του '56.