Ο Μπαμπάς Πήρε Νέα Βυθοκόρο Μέρος 1
Ο Σον και το πλήρωμά του προχωράνε γρήγορα το Myrtle Irene. Ο Βέρνον κάνει πρόταση στον Ζικ, ενώ η Έμιλι θέλει να προσλάβει έναν ταλαντούχο δύτη.