Γυμνοί και Ατρόμητοι Μέρος 2
Ο Σον ζυγίζει τον χρυσό που έβγαλε το Myrtle Irene. Θα καλύψει τις προσδοκίες του; Στο μεταξύ, ο αδελφός του Ζικ επιστρέφει στις καταδύσεις.