Μια Βυθοκόρος Γεμάτη Δολάρια Μέρος 2
Ο Σον λαμβάνει άδεια να φτιάξει το Myrtle Irene, αλλά είναι πιο ακριβό από ό,τι νόμιζε. Ο βετεράνος δύτης Μπομπ αντιμετωπίζει ισχυρά ρεύματα.