Μια Βυθοκόρος Γεμάτη Δολάρια Μέρος 1
Ο Σον θέλει να φτιάξει το Myrtle Irene. Ο Ζικ δοκιμάζει τον βαθυκόρο του με τα πανιά, ενώ ο Βέρνον εξετάζει το πεδίο του με υποθαλάσσιο ντρόουν.