Γυμνοί και Ατρόμητοι Μέρος 1
Το ανακαινισμένο Myrtle Irene επιστρέφει στην αναζήτηση χρυσού. Ο Βέρνον δίνει μια ευκαιρία ακόμη στον Στιβ. Ο Κρις βρίσκει επιτέλους χρυσό.