The One With The Truth About London
Ο Τσάντλερ μαθαίνει με ποιον ήθελε να κάνει σεξ η Μόνικα το βράδυ που έγιναν εραστές. Ο Ρος θυμώνει με τα αστεία που μαθαίνει η Ρέιτσελ στον Μπεν.