The One With Joey's New Brain
Ο χαρακτήρας του Τζόι γίνεται πιο σημαντικός. Η Φοίβη και η Ρέιτσελ μαλώνουν για το ποια θα επιστρέψει το κινητό ενός σέξι άντρα.