The One With The Holiday Armadillo
Ο Ρος ντύνεται Αρμαντίλλο και οι Μόνικα, Τσάντλερ και Τζόι λένε στον Μπεν για το Χάνουκα. Η Φοίβη φοβάται ότι η Ρέιτσελ θέλει ως συγκάτοικο τον Τζόι.