The One With The Engagement Picture
Ο Τζόι βοηθάει τον Τσάντλερ να χαμογελάει ωραία στις φωτογραφίες. Η Φοίβη και ο Ρος βγαίνουν με δύο άτομα που παίρνουν διαζύγιο.