The One With The Ballroom Dancing
Ο Τζόι διδάσκει χορό στον επιστάτη για να μην διώξει τη Ρέιτσελ και τη Μόνικα. Η Φοίβη θέλει να βγει με έναν σέξι πελάτη που του κάνει μασάζ.