The One With All The Haste
Η Μόνικα και η Ρέιτσελ κάνουν τα πάντα για να πάρουν πίσω το διαμέρισμά τους. Ο Ρος ζητά σε γάμο την Έμιλι και εκείνη δέχεται. Οι φίλοι του ανησυχούν.