The One With Joey's Dirty Day
Ο Τζόι δεν έχει χρόνο να κάνει ντους μετά από εκδρομή για ψάρεμα. Η Ρέιτσελ κανονίζει ραντεβού στον Ρος με την κόρη του αφεντικού της.