The One With The 'Cuffs
Η Μόνικα προσπαθεί να αποδείξει ότι μπορεί να δουλέψει για τη μητέρα της. Ο Τσάντλερ μπαίνει σε μια ταπεινωτική κατάσταση με το αφεντικό της Μόνικα.