Dog Day Afternoon
Ο Ντράμα και ο Τέρτολ ελπίζουν πως το σκυλί τους θα τους βρει ραντεβού για το Σαββατοκύριακο. Ο Έρικ σχεδιάζει ένα ρομαντικό σαββατοκύριακο με τη Σλόαν.