Adios, Amigos
Ο Βινς και τα παιδιά αποχαιρετούν την έπαυλη. Ο Έρικ μετακομίζει με τη Σλόαν και ο Ντράμα θέλει ένα σπίτι το οποίο είναι πολύ ακριβό για την τσέπη του.