What About Bob?
Είναι η πρώτη μέρα του Ντράμα στα γυρίσματα και ο Εντ Μπερνς κάνει τον ρόλο του ακόμη πιο δύσκολο. Ο Τέρτολ θέλει να αγοράσει ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια που είναι ειδική έκδοση.