Gotcha!
Ο Ντράμα μαθαίνει πως είναι ο επόμενος στόχος σε ένα ριάλιτι σώου, το Punk'd. Ο Έρικ προσπαθεί να ηρεμήσει την κατάσταση μεταξύ τον Βινς και την Αμάντα.