Sorry, Ari
Ο Βινς και τα παιδιά επανεξετάζουν νέες ευκαιρίες με τη βοήθεια του συστήματος του Ντράμα. Ο Άρι δυσκολεύεται να σώσει το πρότζεκτ "The Ramones".