Ramy Youssef: Feelings
Με ανέκδοτα από τη ζωή του, ο Ράμι προσφέρει τις σκέψεις του για διάφορα θέματα, όπως η προσευχή, η ιστορία μετανάστευσης του πατέρα του και άλλα.