Chris Gethard: Career Suicide
Ο κωμικός Κρις Γκέτχαρντ φέρνει το σώου του στο ΗΒΟ, με παραγωγό την εταιρεία Funny Or Die και σκηνοθέτη τον Τζουντ Άπατοου.