Ellen DeGeneres: Here and Now
Αυτή η κωμωδία στάνταπ την Έλεν ΝτιΤζένερις, είναι γεμάτη με παρατηρήσεις για την καθημερινή ζωή και τα κουσούρια που όλοι κουβαλάμε.