Amanda Seales: I Be Knowin'
Η κωμικός και ηθοποιός Αμάντα Σιλς, πρωταγωνιστεί στην πρώτη της κωμωδία στάνταπ, που καταγράφεται μπροστά από ζωντανό κοινό στη Νέα Υόρκη.