Jerrod Carmichael: Love at the Store
Ένα νέο κωμικό σώου του Τζέροντ Καρμάικλ που γυρίστηκε στο Comedy Store. Ο Τζέροντ αναφέρεται σε θέματα όπως η φτώχεια, ο πλούτος και το έγκλημα.