Peek-A-Boob, Your Titty's Out
Ο Κέρτις στελεχώνει τη ρεσεψιόν ξενοδοχείου, το ραντεβού μιας γυναίκας με τον εαυτό της διακόπτεται και τρεις φίλες ανταγωνίζονται για μια τέλεια ζωή.