Η Κίμπερ και ο Σκιπ διοργανώνουν ένα διαγωνισμό. Οι συνάδελφοι ξεσπούν για τις δουλειές τους. Η Τζία είναι μπελάς στο σινεμά. Η Άνι δίνει συνέντευξη.