I'm Clapping From My Puss
Το ταξίδι των κοριτσιών ξεκινά ανώμαλα. Τρεις γυναίκες θέλουν να προλάβουν τους Τρεις Μάγους κι η Σαλίνα προσπαθεί να νικήσει την παιδική της νέμεση.