Check Yo' Slack Every 5 to Stay Alive
Οι Κόραλ Ριφ ανταγωνίζονται για τον χώρο του γραφείου, ένας νέος υπάλληλος δημιουργεί δράμα, μια χορεύτρια μπαλέτου κάνει οντισιόν για έναν τράπερ.