My Love Language Is Words of Defamation
Στο δικαστήριο, ακούγεται μια νέα υπόθεση, οι ιππότες μιας βασίλισσας διαδίδουν κουτσομπολιά και μια σερβιτόρα εξοργίζει τους πελάτες της.